Poldervissen Poldervissen Poldervissen
Registreer  •  Inloggen 

Home  •  Album  •  Artikelen  •  Forum  •  Gebruikerslijst  •  Kalender  •  Team  •  Zoeken
Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Toon een lijst van de gebruikers die dit topic hebben gelezenSla dit Onderwerp op als bestandPrintable versionLog in om je privé berichten te bekijkenVolgende onderwerp
Poll :: Het klassement is al volgt

De zwaarste Schubkarper -> Martijn 14.5 kg
0%
 0%  [ 0 ]
De zwaarste Spiegelkarper -> Edwin 12.5 kg
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0

Auteur Bericht
Michael
Crew
Crew

Leeftijd: 35
Vissoort: Karper
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 00:06  Onderwerp: Idee Poldervissen kampioenschap!! Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Daar is ie weer, de wedstrijd voor dit jaar!!!!

Eens even kijken of we dit jaar andere winnaars kunnen krijgen!!We hopen op een topseizoen met mooie en bijzondere vangsten.

De wedstrijd bestaat weer uit een aantal onderdelen:

- Zwaarste spiegelkarper 2009

- Zwaarste schubkarper 2009

-De meest aparte of mooiste bijvangst 2009

- De suprisebokaal Cool Cool

- De wisselbeker voor de beste poldervisser[/color]

Natuurlijk gelden op alle onderdelen dat het gaat om de resultaten in onze flevopolder,dus niet voor de vangsten daarbuiten.

Het gewicht van de zwaarste spiegel/schub karper zullen we een ieder op zijn blauwe ogen vertrouwen.Wie wil zichzelf voor de gek houden he om een beker te winnen.

De meest aparte bijvangst en de beste poldervisser zal via een poll gekozen worden door jullie zelf.

De suprisebokaal ,tja........... dat weet alleen de crew!!!!
Een verrassing dus Wink Wink Wink

De wedstrijd loopt van 01-01-2009 tot 31-12-2009.

De prijsuitreiking zal op een nog nader te bepalen tijdstip en plaats worden gehouden,eventueel samen met onze nieuwjaarsborrel.

Hoop dat jullie er weer veel zin in hebben.

De crew

Boogschutter Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van MichaelBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Martijn Rademaker
Crew
Crew

Leeftijd: 26
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 00:31  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ik mis iets voor onze roofvissers Embarassed Embarassed

Vissen Gender:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn RademakerBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Martijn Rademaker
Crew
Crew

Leeftijd: 26
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 00:32  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

tevens doe ik vast een gooi naar apartste bijvangst.

ZWAAN

Vissen Gender:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn RademakerBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
EHT
Expert
Expert

Leeftijd: 40
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 00:43  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Het wordt een beetje flauw, maar ik zeg weer: TOP initiatief mannen!!!!

De meest aparte bijvangst gaat het volgens mij wel worden. Had dit jaar een zgn. sliPtong. Ofwel een onderbroek die ik uit de Polderwateren mocht dreggen. Mij benieuwen wat 2008 voor onderwatergeheimen aan mij gaat onthullen.

Leuk!

Iedereen alvast onwijs succes en plezier gewenst!!!

Schorpioen  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van EHTBekijk gebruikers profielStuur privé berichtBekijk de homepage
Michael
Crew
Crew

Leeftijd: 35
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 09:33  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

martijn rademaker schreef:
tevens doe ik vast een gooi naar apartste bijvangst.

ZWAAN

Foto?

Spiegelkarper 2010 : 21/

Boogschutter Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van MichaelBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Frans
Master
Master

Leeftijd: 47

blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 18:29  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

dat missen wij niet , dat heet bij vangst op een boilie Very Happy .

aan de andere kant Question , mag het van mij best erbij , zitten toch al gauw vanaf oktober er alweer op die zoetwater wolven (sommige dan van de forumgebruikers) .

maar dat moeten de andere maar goed keuren staat wel crew bij Question .
maar wist hier niks vanaf Question , aan de andere kant ben ik het hier natuurlijk wel mee eens Cool , heb ik toch nog een doelstelling dit jaar Razz .

eens kijken of ik nu deze topic niet verklooi Embarassed Embarassed .
ga daar nu Exclamation eens niet van uit heb genoeg appeltjes gezien toen der tijd Laughing Laughing .

Kreeft Gender:Man Haas OfflinePersoonlijke Gallerij van FransBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Rinus
Master
Master

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 20:00  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Frans schreef:

dat missen wij niet , dat heet bij vangst op een boilie Very Happy .

aan de andere kant Question , mag het van mij best erbij , zitten toch al gauw vanaf oktober er alweer op die zoetwater wolven (sommige dan van de forumgebruikers) .

maar dat moeten de andere maar goed keuren staat wel crew bij Question .
maar wist hier niks vanaf Question , aan de andere kant ben ik het hier natuurlijk wel mee eens Cool , heb ik toch nog een doelstelling dit jaar Razz .

eens kijken of ik nu deze topic niet verklooi Embarassed Embarassed .
ga daar nu Exclamation eens niet van uit heb genoeg appeltjes gezien toen der tijd Laughing Laughing .

Jij bent ook geen crew meer Razz

ICARP - Specialized Carp Shop

Weegschaal Gender:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van RinusBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Frans
Master
Master

Leeftijd: 47

blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 21:07  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rinus schreef:

zit jij effe mis Razz Razz Razz .

hier mischien niet meer????(denken de meeste).
maaruuuuuuuuuu , als de nieuwe de lucht in is , ach zie je vanzelf wel Very Happy Very Happy .

Kreeft Gender:Man Haas OfflinePersoonlijke Gallerij van FransBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Martijn
Crew
Crew

Leeftijd: 24
Vissoort: Witvis
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 09 Jan, 2008 21:21  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Frans staat er misschien niet tussen als crew maar hij heeft wel dezelfde rechten als de crew Smile

Stier Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijnBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepage
Rinus
Master
Master

Leeftijd: 36

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Do 10 Jan, 2008 08:46  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Frans schreef:
Rinus schreef:

zit jij effe mis Razz Razz Razz .

hier mischien niet meer????(denken de meeste).
maaruuuuuuuuuu , als de nieuwe de lucht in is , ach zie je vanzelf wel Very Happy Very Happy .

Lol....ik zei dat meer als geintje, maar ook omdat jij zelf zei dat je geen deel meer uitmaakte van de crew Very Happy
Dus heel raar dat ik het dacht is het niet naar mijn mening Wink
Dat je de rechten nog had wist ik uiteraard wel.

ICARP - Specialized Carp Shop

Weegschaal Gender:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van RinusBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
-joske-
Hobbyist
Hobbyist

Leeftijd: 24
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Do 10 Jan, 2008 22:12  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Misschien nog de "langste karper" toevoegen? Niet dat ik mee doe, maar is misschien wel geinig. Wink

(ps. voor mij te ver rijden)

Kreeft Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van -joske-Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Rene Zwaap
Professional
Professional

Leeftijd: 49
blank.gif
BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2008 09:22  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

leuk inniatief op die nieuwjaarsborrel hebben julllie dan ook cola dan kan ik mixen................

hg
Rene Zwaap

Stier Gender:Man Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van Rene ZwaapBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
remco bos
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Leeftijd: 28

blank.gif
BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2008 11:19  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

nou dan zal ik me er ook maar mee bezig houden om als nieuwkomer meteen een prijs mee te nemen haha Razz

Boogschutter  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van remco bosBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Jeroen
Gast

BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2008 11:26  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik zo arrogant als ik ben Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ...........ga voor - De zwaarste spiegelkarper ............en ja in de polder Shocked

remco bos
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Leeftijd: 28

blank.gif
BerichtGeplaatst: Vr 08 Feb, 2008 15:57  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

hehe, als je een spiegel daar vangt heb je al gauw de enigste en de zwaarste hahaha Shocked

nee maar spiegel word er weinig gevangen volgens mij in de polder, vorig jaar geen 1 gevangen. alleen 1 op het lokale watertje hier......

Boogschutter  Haan OfflinePersoonlijke Gallerij van remco bosBekijk gebruikers profielStuur privé bericht

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Toon een lijst van de gebruikers die dit topic hebben gelezenSla dit Onderwerp op als bestandPrintable versionLog in om je privé berichten te bekijkenVolgende onderwerp
Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Sorteren
Berichten van afgelopen:      
Permissies