Poldervissen Poldervissen Poldervissen
Registreer  •  Inloggen 

Home  •  Album  •  Artikelen  •  Forum  •  Gebruikerslijst  •  Kalender  •  Team  •  Zoeken
Ga naar Pagina: 1, 2, 3  Volgende
Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Toon een lijst van de gebruikers die dit topic hebben gelezenSla dit Onderwerp op als bestandPrintable versionLog in om je privé berichten te bekijkenVolgende onderwerp
Auteur Bericht
Martijn
Crew
Crew

Leeftijd: 24
Vissoort: Witvis
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Di 15 Jan, 2008 23:48  Onderwerp: Idee Nieuwe website geopend Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Beste mensen,

De nieuwe site is hierbij geopend. Nog niet alles werkt zoals van ouds maar daar word nog hard aan gewerkt. Door deze nieuwe site zijn alle technische problemen opgelost en kunnen gebruikers zich weer normaal registreren. Verder zijn alle foutmeldingen eruit.

Wat is of werkt er nog niet:
-De beveiliging werkt nog niet goed (Security meldingen)
-... Eventuele kleine dingen

In dit nieuwe systeem zitten uiteraard een hoop nieuwe mogelijkheden. Een aantal nieuwe mogelijkheden zijn al zichtbaar maar sommigen zijn nog niet bruikbaar of werken nog niet goed. Daar word ook nog aan gewerkt.

Wat is er nieuw:
-Nieuwssysteem op de voorpagina (Portaal)
-Vernieuwde kalender met nieuwe mogelijkheden zoals een kalender op de portal en dat je alle berichten van een bepaalde datum kan bekijken.
-Een hoop nieuwe BBCodes bij het plaatsen van een bericht
-Je kan een beschrijving opgeven bij een onderwerp
-Je kan een berichticoon kiezen bij een onderwerp
-Nu is het mogelijk om een kalender evenement te koppelen aan een bericht
-Je kan bijlages (Bestanden) bij een bericht posten. Hier zijn we ook nog druk mee aan het testen.
-Je kan vanuit iemands profiel of vanuit de gebruikerslijst zo naar iemand gallerij toe. Dit kan ook vanuit een onderwerp.
-Een nieuwe shoutbox. Deze is tevens de vervanger van de chatbox
-... En nog wel een aantal mogelijkheden...

Zoals ik al zei zijn we nog druk bezig met de nieuwe site maar nu kan iedereen er eindelijk gebruik van maken. Mochten jullie fouten of problemen ontdekken dan hoor ik dit graag in dit topic.

Veel plezier met de nieuwe site!!

De Poldervissen Crew

Laatst aangepast door Martijn op Ma 21 Jan, 2008 17:11, in toaal 3 keer bewerkt
Stier Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijnBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepage
Edwin
Crew
Crew

Leeftijd: 37
Vissoort: Karper
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 00:22  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

top martijn!!!
Ik weet hoeveel werk het koste om alles uit de oude site over te zetten,zo op een mannier dat alles bewaart zou blijven.
Ik hoop dat de gebruikers een hoop plezier zullen beleven aan de hoop nieuwe mogelijkheden die de site heeft.
Het zal in het begin nog wel ff zoeken worden,en de laatste foutjes zullen er nog wel uitmoeten,maar het is een prettig idee dat de site technisch weer up to date is en we verder kunnen met het nog aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker maken van de site!!!

Edwin

Weegschaal  Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van EdwinBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Frans
Master
Master

Leeftijd: 47

blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 00:28  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Rolling Eyes sluit ik mij bij aan kan geen codes en cijfers meer zien Laughing .

maar dat had ik er graag voor over vanavond Very Happy .

hoop dat iedereen weer veel plezier eraan beleeft .

zoals jullie ook zien hebben wij echt alles mee genomen met de tijd gaan wij het meer orderen .

Kreeft Gender:Man Haas OfflinePersoonlijke Gallerij van FransBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Mark van de Laar
Professional
Professional

Leeftijd: 30
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 13:21  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

goed bezig heren!!!! ziet er netjes uit... kan ik weer ff rotzooien hoe alles werkt! altijd leuk!!

keep up the good work!

www.flevobaits.nl

www.jerkbait-warenhuis.nl

Steenbok  Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van Mark van de LaarBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mail
Chris
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Leeftijd: 37
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 14:00  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ziet er erg mooie uit ga zo door

Maagd  Buffalo OfflinePersoonlijke Gallerij van ChrisBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mail
pim starreveld
Master
Master

Leeftijd: 18
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 16:11  Onderwerp: Hehehe ! (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

het ziet er mooi uit mannen!!

Maagd Gender:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van pim starreveldBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailMSN Messenger
pim starreveld
Master
Master

Leeftijd: 18
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 16:14  Onderwerp: Oooh ! (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Maagd Gender:Man Geit OfflinePersoonlijke Gallerij van pim starreveldBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailMSN Messenger
Martijn Rademaker
Crew
Crew

Leeftijd: 26
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 18:11  Onderwerp: Goed ! (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Ziet er toppie uit heren

Ga zo door.

Kan ik me weer helemaal uitleven aan de nieuwe dingetjes.

Gr. Martijn

Vissen Gender:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn RademakerBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Wilco Heil
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Leeftijd: 45
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 19:13  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Gefeliciteerd, ziet er netjes uit!

Succes verder!

Wilco Heil

Waterman Gender:Man Slang OfflinePersoonlijke Gallerij van Wilco HeilBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mail
Martijn Rademaker
Crew
Crew

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 20:28  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

ik vind het toch jammer dat de spiegel freaks niet aan hun trekken komen Crying or Very sad

Neem nou alleen het logo vab poldervissen -- zeg maar adresbalk bovenaan-- Hier staan aleen maar schupkarpers op Cool

Desalniettemin...

ik wou het toch ff melden Rolling Eyes

Vissen Gender:Man Rat OfflinePersoonlijke Gallerij van Martijn RademakerBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepageMSN Messenger
Martijn
Crew
Crew

Leeftijd: 24
Vissoort: Witvis
netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 20:30  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Welkom op de site Wilco Heil

Er zitten idd leuke nieuwe functies in heb ik gezien

Mochten er nog problemen gevonden worden dan hoor ik het graag in dit topic!

Stier Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van MartijnBekijk gebruikers profielStuur privé berichtVerstuur mailBekijk de homepage
gerard van ewijk
Professional
Professional

Leeftijd: 48
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 20:38  Onderwerp: Oh ja ! (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Moet eerlijk toegeven dat tie wel gelijk heeft.

Good luck and tight lines with Snufbaits what else...

Waterman Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van gerard van ewijkBekijk gebruikers profielStuur privé berichtMSN Messenger
Frans
Master
Master

Leeftijd: 47

blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 20:55  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben Shocked .

effe voor de duidelijkheid .

jullie wennen er maar aan!!! Laughing Laughing .

Kreeft Gender:Man Haas OfflinePersoonlijke Gallerij van FransBekijk gebruikers profielStuur privé bericht
gerard van ewijk
Professional
Professional

Leeftijd: 48
blank.gif
BerichtGeplaatst: Wo 16 Jan, 2008 21:42  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

Frans schreef:
zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben Shocked .

effe voor de duidelijkheid .

jullie wennen er maar aan!!! Laughing Laughing .

Oke gaan we zo beginnen Laughing daar zal ik niet aan wennen zal dus dit jaar weer een paar spiegels gaan scoren Very Happy Very Happy

Good luck and tight lines with Snufbaits what else...

Waterman Gender:Man Tijger OfflinePersoonlijke Gallerij van gerard van ewijkBekijk gebruikers profielStuur privé berichtMSN Messenger
Martijn Rademaker
Crew
Crew

netherlands.gif
BerichtGeplaatst: Do 17 Jan, 2008 00:14  Onderwerp:  (Geen Onderwerp) Reageer met quoteGa naar onderkant van PaginaNaar boven

gerard van ewijk schreef:

Oke gaan we zo beginnen Laughing daar zal ik niet aan wennen zal dus dit jaar weer een paar spiegels gaan scoren Very Happy Very Happy

Inderdaad gerard, we gaan dit jaar gewoon een paar schitterde spiegels vangen...... Cool

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Vorige onderwerpEmail naar een Vriend.Toon een lijst van de gebruikers die dit topic hebben gelezenSla dit Onderwerp op als bestandPrintable versionLog in om je privé berichten te bekijkenVolgende onderwerp
Ga naar Pagina: 1, 2, 3  Volgende

Sorteren
Berichten van afgelopen:      
Permissies